Gabinet Fizjoterapii FIZJOPRIMA zaprasza - nowości w Gabinecie !     Hatha Joga >>>

FALA UDERZENIOWA
Stosowana jest do zwalczania przewlekłego bólu w układzie mięśniowo-szkieletowym. Daje ona szybką ulgę i przywraca sprawność ruchową. Jej skuteczność została wyraźnie potwierdzona w schorzeniach barku, bólu stóp i łokcia. Działanie falą akustyczną (uderzeniową) poprawia metabolizm zmienionej chorobowo tkanki, powoduje rozpuszczanie zwapnień, rozluźnienie mięśni, redukuje zmęczenie i ból, przyspiesza gojenie poprzez zwiększenie produkcji kolagenu, przywraca sprawność ruchową. Zabiegi są dobierane indywidualnie do potrzeb pacjenta oraz nakierowane na obszar chorobowy.

Wskazania:
- egzostozy (nadmierne kostnienie) małych stawów dłoni w chorobie zwyrodnieniowej,
- bóle przewlekłe stawów, mięśni, ścięgien np. ból ścięgna piętowego (Achillesa), ból
- w części dłoniowej nadgarstka,
- zwapnienia w obrębie mięśni i stawów,
- bóle pleców pochodzenia mięśniowego,
- bóle stawów barkowych (zapalenie ścięgna, zespół bolesnego barku),
- łokieć tenisisty, łokieć golfisty,
- ostroga piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego stopy,
- bóle ścięgien rzepki (kolano skoczka),
- ból w przyczepach ścięgna podkolanowego,
- zespół brzegu kości piszczelowej,
- zespół mięśnia piszczelowego przedniego,
- zespół tarcia pasma biodrowo - piszczelowego,
- ból w pachwinie,
- punkty spustowe,
- krwiaki pourazowe,
- cellulit.

Korzyści:
- Dzięki celowanemu leczeniu falą uderzeniową całkiem nieistotna staje się obecność otaczających  tkanek,
- Organizm nie jest obciążony środkami farmaceutycznymi,
- Terapia falą uderzeniową daje możliwość zapobiegania interwencji chirurgicznej i związanemu z nią ryzyku,
- Dzięki leczeniu w warunkach ambulatoryjnych nieobecność w pracy , jak również niemożność uczestniczenia w treningach (w przypadku sportowców), jest zredukowana do minimum,
- W przypadku niektórych wskazań (np. łokieć tenisisty) praktycznie nie ma innego, skutecznego leczenia .

GŁĘBOKA OSCYLACJA
Działanie aparatu Deep Oscillation® - Głębokiej Oscylacji oparte jest na zmiennym polu elektrostatycznym, wytwarzanym na powierzchni skóry pacjenta i docierającym do najgłębszych warstw tkanek, działa bezpośrednio w miejscu urazu poprzez stymulację tkanek. Doskonale sprawdza się w leczeniu kontuzji i uszkodzeń mięśni, a także skręceń, zwichnięć, obrzęków oraz krwiaków. Metoda jest bardzo bezpieczna i delikatna, dlatego może być wykorzystywana w przypadku świeżych kontuzji, ostrego bólu oraz w terapii pooperacyjnej i fizjoterapii sportowej. Urządzenie stymuluje przepływ limfy, dzięki temu zbędne produkty przemiany materii jak i płyny zalegające w obrzękach zostają szybko przetransportowanej wydalone z organizmu.

GŁĘBOKA OSCYLACJA TO METODA UNIKALNA: NIEINWAZYJNA, BEZBOLESNA I BEZPIECZNA, SZYBKA I JEDNOCZEŚNIE BARDZO SKUTECZNA
WYSOKI PRZECIWBÓLOWY I PRZECIWZAPALNY EFEKT

Wskazania do terapii:
- stany pourazowe mięśni, ścięgien i więzadeł,
- skręcenia stawów,
- obrzęk limfatyczny,
- zmiany przeciążeniowe przyczepów ścięgien,
- krwiaki,
- bóle kręgosłupa,
- ból mięśni,
- stany po zespoleniu kości,
- ból pourazowy.

Efekty terapii:
- stymulacja procesów gojenia,
- likwidacja obrzęków,
- działanie przeciwzapalne,
- terapia uszkodzeń mięśni,
- przyspieszenie procesów regeneracji.

LASER WYSOKOENERGETYCZNY
Silnie wspomaga naturalne zdolności organizmu do regeneracji przy wystąpieniu stanu zapalnego (alergia, urazy, zabieg chirurgiczny), znacząco wspomaga pracę układu limfatycznego w likwidacji obrzęków, poprawia mikrokrążenie w tkankach, powodując szybkie gojenie. Ponadto, ma działanie biostymulacyjne, polegające na stymulacji naprawy komórek.

Lasery wysokoenergetyczne posiadają specjalny, niezwykle skuteczny tryb pracy, który zapewnia szybki efekt przeciwbólowy. Jest to skuteczna metoda leczenia bólu ostrego jak i przewlekłego.

Zastosowanie:
- urazy pierścienia rotatorów,
- bóle karku i barku,
- choroba zwyrodnieniowa stawów,
- bóle lędźwiowe,
- kontuzje sportowe,
- zwyrodnienie stawu biodrowego,
- następstwa złamań, zwichnięcia,
- przykurcze, obrzęki,
- łokieć golfisty,
- zespół cieśni nadgarstka,,
- ścięgno Achillesa
- choroba zwyrodnieniowa stawu kolanowego.

TERAPIA T-CARE – diatermia ukierunkowana
Diatermia jest określana jak terapia nieinwazyjna, zdolna do przyspieszenia naturalnych procesów leczniczych, działając w głębszych warstwach tkanek. Pierwsze rezultaty są zauważalne już od pierwszego zabiegu a związane są ze zmniejszeniem bólu i opuchlizny. Dzięki stymulacji systemu limfatycznego, zauważa się wzrost procesów reparacyjnych zmniejszając znacząco czas zdrowienia pacjenta. Tkanka mięśniowa, dzięki przepływowi energii, sprzyja stymulacji endorfin zmniejszając objawy bólu.

Terapia T-care powoduje produkcję ciepła poprzez interakcję z polem elektromagnetycznym stymulując w ten sposób tkanki do szybszej regeneracji.

Zastosowanie:
- przykurcze, neuralgie, naciągnięcia, obrzęki,
- zapalenia kaletki maziowej,
- zapalenia i bóle mięśni,
- zapalenie ścięgien,
- zapalenia okołostawowe,
- stany zwyrodnieniowe stawów,
- uszkodzenia wiązadeł.

WSKAZANIA:

• egzostozy (nadmierne kostnienie) małych stawów dłoni w chorobie zwyrodnieniowej,

• bóle przewlekłe stawów, mięśni, ścięgien np. ból ścięgna piętowego (Achillesa), ból

w części dłoniowej nadgarstka,

• zwapnienia w obrębie mięśni i stawów,

• bóle pleców pochodzenia mięśniowego,

• bóle stawów barkowych (zapalenie ścięgna, zespół bolesnego barku),

• łokieć tenisisty, łokieć golfisty,

• ostroga piętowa, zapalenie rozcięgna podeszwowego stopy,

• bóle ścięgien rzepki (kolano skoczka),

• ból w przyczepach ścięgna podkolanowego,

• zespół brzegu kości piszczelowej,

• zespół mięśnia piszczelowego przedniego,

• zespół tarcia pasma biodrowo - piszczelowego,

• ból w pachwinie,

• punkty spustowe,

• krwiaki pourazowe,

• cellulit.

KORZYŚCI:

Dzięki celowanemu leczeniu falą uderzeniową całkiem nieistotna staje się obecność otaczających tkanek,
• Organizm nie jest obciążony środkami farmaceutycznymi,
• Terapia falą uderzeniową daje możliwość zapobiegania interwencji chirurgicznej i związanemu z nią ryzyku,

• W przypadku niektórych wskazań (np. łokieć tenisisty) praktycznie nie ma innego, skutecznego leczenia .